ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. ものつくり大学紀要
  2. 第5号 2014

建設学科における大規模クラスの英語授業に マルチメディア・ベースド・ティーチング手法を 改善導入した効果に関するアクション・リサーチ

https://iot.repo.nii.ac.jp/records/34
https://iot.repo.nii.ac.jp/records/34
acacc216-50fe-41f7-8425-3177dd835ada
名前 / ファイル ライセンス アクション
bulletin_97.pdf 建設学科における大規模クラスの英語授業に マルチメディア・ベースド・ティーチング手法を 改善導入した効果に関するアクション・リサーチ (797.0 kB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-06-05
タイトル
タイトル 建設学科における大規模クラスの英語授業に マルチメディア・ベースド・ティーチング手法を 改善導入した効果に関するアクション・リサーチ
タイトル
タイトル An action research study into the effects of improving multimedia-based teaching approaches to a large class in an English language teaching context at Dept. of Building Technologists
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 action research
キーワード
主題Scheme Other
主題 a large class
キーワード
主題Scheme Other
主題 multimedia-based teaching
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 action research
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 a large class
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 multimedia-based teaching
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 金, 美紀

× 金, 美紀

WEKO 65

金, 美紀

ja-Kana コン, ミキ

Search repository
KON, Miki

× KON, Miki

WEKO 66

en KON, Miki

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In Department of Building Technologists, there are over 100 students in an English class. As extensive researches into teaching large classes in higher education have been reported in the last few decades1) , various problems exist in actual conditions in a large class. This study tries to solve the problems by improving multimedia-based teaching using well-equipped facilities in the lecture room, and investigates into students perspectives for multimedia-based learning in the large class. The collected questionnaires show that the students basically approve multimedia-based learning, and the conclusion suggests strategies for improving the quality of teaching in a large class at a Japanese university by utilizing multimedia.
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 本研究は,本学建設学科の英語講義における平成24年度までの授業観察とクラス・アンケートの検証と内省を踏まえた平成25 年度の授業改善実践報告であり,マルチメディア・ベースド・ティーチング手法による講義を受講した履修者の学習意識改善,学習効果に関して,平成25 年度第4Q に受講生全員に実施したクラス・アンケートをもとに報告を行うものである.
書誌情報 ものつくり大学紀要
en : The Bulletin of Institute of Technologists

号 5, p. 19-23, 発行日 2014
出版者
出版者 学校法人ものつくり大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2185-3746
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 11:06:06.456535
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3